Katastrof sonrası 100 iso

2 Ocak 2011 Pazar

01

yalnız yürümeye başladım.. parfümcüde sırf burnumun koku alma yetisi körelsin diye başka başka kadın parfümleri deniyorum.. kahvaltıda ilk kez salata yedim bu sabah.. ve sonra Tezer'e bıraktım kendimi, çay ısmarlamıştı ama aslında söyleyemesem de leş'ti.. Oysa kitap ayracında hala gülümsüyor.. öldüğünde de böyleydi bence...

sana ara sıra bu şekilde yazacağım için de kızma.. çünkü kızgınım.. çünkü seni gerçekten kaybetmek için içimdeki her şeyini bulmalıyım.. sana kızgınım çünkü salatadan nasıl bir tat aldığını henüz bulamadım..sana çok kızgınım çünkü o minik defterin sayfalarında artık bir şeyler yazıyor, ve hatta kabalcı bir kalem bile verdi bunun için.. raflar fısıldadı.. almazsan yazamasın, yazamassan asla ölmez dedi, balıkları ve limonları hatırlattı..

0 yorum:

Yorum Gönder